Všeobecné obchodní podmínky
(dále jen VOP)
Mgr. Jana Dolejší (rozená Váňová), IČ: 74426761
Adresa provozovny: Křivoklátská 302, 199 00 Praha 18
web: https://www.pohodova-regenerace.cz/
e-mail: info@pohodova-regenerace.cz
Základní ustanovení
Tyto VOP upravují právní závazkové vztahy mezi provozovatelem masážních, regeneračních, poradenských a spojených doplňkových služeb (dále jen provozovatel) a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen klient) Provozovatel poskytuje výše uvedené služby na základě živnostenského oprávnění, více jak desetileté praxe, ukončeného bakalářského i magisterského studia a řádných certifikátů všech poskytovaných služeb.
Objednávka služeb
Termín návštěvyTermín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem osobně, telefonicky nebo e mailem. Dohodnutý termín je závaznou objednávkou, která na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervuje příslušný čas provozovatele. Služby jsou poskytovány v rámci provozní doby.
Objednání / Zrušení termínuNa objednávky služeb bude reagováno v průběhu provozní doby. Pokud se z vážných důvodů klient nemůže v dohodnutém termínu dostavit, informujte o této skutečnosti předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením objednané služby. Pozdější zrušení dohodnutého termínu masáže se považuje za absenci zákazníka.
2.3 Předčasný příchodS ohledem na klienty, kteří jsou objednáni před vámi, se dostavte nejdříve 5 minut před stanoveným časem masáže. V případě dřívějšího příchodu je třeba posečkat v určených prostorách.
2.4 Pozdní příchodDostaví-li se klient max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude služba provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod na masáž se považuje za absenci klienta.
2.5 Absence klientaV případě nepřítomnosti nebo příchodu na objednanou proceduru se zpožděním delším než 15 minut bude po zákazníkovi požadována úhrada (na příslušný bankovní účet / v hotovosti) hodnoty rezervované doby ve výši objednané hodnoty objednané služby, případně bude rovnou odečtena z hodnoty příslušného poukazu. Po vyrovnání závazku může být sjednán nový termín masáže.
Odmítnutí objednané službyObjednané služby mohou být odmítnuty v těchto případech:
- klient se dostaví se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
- klient se dostaví v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
- klient se dostaví se zdravotními problémy medicínského charakteru
- klient se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu
- klient se během objednávání termínu či poskytování procedury vyjadřuje nepřístojným způsobem
Předčasné ukončení objednané služby
Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:
- v průběhu procedury u klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
- v průběhu procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
- v průběhu procedury u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
- v průběhu procedury se bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
Doprovod a přístupnost
Masírovanou osobu starší 18 let lze doprovodit pouze do prostor studia. Pak je vyžadováno soukromí a doprovod musí studio opustit. Studio není zařízeno na přítomnost dětí, dětských kočárků, psů, osob na invalidním vozíku, osob s jinak omezenou schopností pohybu a orientace. Studio nemá ani prostor na odkládání cyklistických kol.
Odchod ze studiaS ohledem na ostatní návštěvníky studia se očekává odchod každého zákazníka do 5 minut po skončení masáže. Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před masáží, během masáže i po masáži neručí. (Není v lidské moci neustále hlídat, zda někde nezůstalo něco odložené a zapomenuté.)
Informovaný souhlas zákazníkaKlient je před prvním poskytnutím služby instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.
Ceník
Ceník je zveřejněn na webových stránkách a je též k nahlédnutí ve studiu. Ceny platí pro základní provozní dobu.
Masáže osob do 18 letDětem o mladistvým do 18 let jsou služby studia poskytovány pouze za doprovodu a fyzické přítomnosti jednoho ze zákonných zástupců.
Tyto VOP vstupují v platnost a účinnost dne 1. 1. 2018.
Ochrana osobních údajů („GDPR”)
Správcem osobních údajů je podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) Mgr. Jana Dolejší (dále jen správce).
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:- Plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR
- Vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem. Při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a kontakt a další důležité informace). Poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí nezbytně nutných osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či ji plnit.
- právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR
- právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR
- právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR
- právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR
- právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR
- právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce
Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
- Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
- Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
- Správce prohlašuje, že k osobním údajům má přístup pouze on sám jako poskytovatel služeb.